Wednesday 24 April 2013

250413 : KHAMIS

250413 : HARI KE-78

ICT 4C
hari ni P7P dimulakan dengan sambutan ulang tahun salah seorang pelajar. SELAMAT ULANG TAHUN NUR AKMALIAH. semoga pjg umor, murah rezeki dan bahagia.

kemudian aktiviti seterusnya membincangkan gambaran keseluruhan bagi tajuk PERISIAN. kumpulan yang bertanggungjwb menyediakan peta minda, di minta menerangkan kepada kelas,, apa yang akan dipelajar di dalam topik ini.

Pelajar tiada persediaan untuk mempelajari topik ini berdasarkan pemerhatian yg dibuat. sy berasa sedih dengan attitude pelajar yg tunggu disuap.. tiada inisiatif utk belajar sendiri. walhal nota dan segala maklumat telah di muat naik di edmodo. hari ni byk masa sy habis dengan membebel.

walaubagaimanapun sy luangkan masa 20 min utk pelajar bermain permainan online berkenaan topik yang dipelajari iaitu perisian untuk menarik minat pelajar mendapat gambaran awal tentang topik yang akan dipelajari.


PERKHEMAHAN PERDANA

perkhemahan selama 3 hari 2 mlm ni merupakan perkhemahan badan beruniform. sy ditugaskan sbg URUS SETIA perkhemahan. sy telah dijadualkan untuk berada di tapak perkhemahan pada hari ni jam 7pm hingga 7am. dan hari esok pada jam 1pm hingga 7pm.. semoga perjalanan perkhemahan berjalan dengan baik sepanjang penyeliaan sy.

0 comments:

Post a Comment